.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
20درصد از نخبگان کنکور 86 مازندراني هستند

معاون آموزش نظري و مهارتي سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : حدود 20 درصد از هزار نخبه کشور که با شاخص کنکور سراسري سنجيده مي شوند ، مازندراني هستند که اين آمار بالاترين نسبت در کشور است .

اسکندر عباسپور  با اشاره به رتبه سوم مازندران در کنکور سراسري اظهار داشت : در بخش فني و حرفه اي، مازندران در رتبه نهم کشور قرار دارد اين در حالي است که 50 درصد آموزشکده هاي فني و حرفه اي مازندران را هنرجويان ديگر استانها اشغال کردند.

وي در خصوص برگزاري مسابقات مراکز فني و حرفه اي استان بيان داشت : هدف عمده اين مسابقات کيفيت بخشي به آموزش هاي فني و حرفه اي است و محصول کار آموزش در اين مراکز بايد مورد قبول بازار کار و موسسات صنعتي و خدماتي واقع شود.

معاون آموزش و پرورش نظري و مهارتي سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به بررسي وضع هنرجويان استان در سال گذشته يادآور شد : ميانگين استان مازندران در 23 رشته بالاتر از ميانگين و در شش رشته پايين تر از ميانگين کشور بوده است.

وي يکي از مهمترين بحث ها در انجام اين مسابقات را عمق بخشي به آموزشهاي فني و حرفه اي کشور دانست و افزود : بررسي سطح آموزش در هنرستان هاي کشور ، کشف استعدادها و توسعه فرهنگ کار و خلاقيت ميان هنرجويان نيز از ديگر اهداف اين مسابقات به شمار مي آيد.

عباسپور تصريح کرد : سطح آموزش هنرستان ها در طرحي چهار ساله با سنجش افراد برتر مورد بررسي قرار خواهد گرفت که از برنامه هاي عمده محسوب مي شود .

اين مسئول با اشاره به تاسيس 11 واحد فني و حرفه اي و کار و دانش در سال جاري افزود : شاخص هاي جمعيتي نظري بايد کاهش يافته و شاخص هاي جمعيتي هنر جويان کار و دانش بايد افزايش يابد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.682 seconds.